کوثری: تهدید نظامی آمریکا علیه ایران

تهدید نظامی آمریکا علیه ایران "اسماعیل کوثری "در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به درخواست تعدادی از اعضای کنگره از دولت آمریکا مبنی بر پرداخت غرامت از ایران بابت تسخیر لانه جاسوسی، گفت: اگر آمریکا به دنبال دریافت غرامت از ایران بابت تسخیر لانه جاسوسی است،‌ ایرادی ندارد اما دستگاه دیپلماسی ایران نیز باید بابت جنایت‌های آمریکا علیه ایران،‌ درخواست غرامت کند.

نماینده تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلام شهر اشاره‌ای به جنایت‌های آمریکا ضد ایران بیان داشت: تاکنون آمریکا فجایع بسیاری را مرتکب شده و می‌توان به وقایعی چون کودتای 1332،‌جنایت‌های سال 1342 و همچنین کمک‌هایی که در زمینه اعطای بمب‌های شیمیایی به ارتش بعث عراق در جنگ تحمیلی سال 1359کرده‌اند،‌ اشاره کرد.

کوثری تصریح کرد: مقامات ایران باید به گستاخی‌های مقامات آمریکایی جوابی دندان شکن دهند و نباید درخواست غرامت یک طرفه و فقط از جانب آمریکا باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تهدیدات نظامی آمریکا علیه ایران خاطر نشان کرد: تهدیدات آمریکا هیچ ارزشی ندارد و فقط در حد یک حرف است، چراکه اگر ارتش آمریکا توان جنگیدن با ایران را داشت تا به امروز این کار را می‌کرد و ادعای مکرر مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه "گزینه نظامی روی میز" است، حرفی تبلیغاتی و پوچ است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط آرش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)